Sortering activiteit

In de verschillende lijsten is het mogelijk om om weer gaven automatische te sorteren.
Handig en wij gebruiken dat ook. Echter is het voor collega’s die de weergaven niet gemaakt hebben niet altijd duidelijk wat de standaard automatische sortering is.

Bij Een handmatige sortering komt er mooi een [+] of een [-] bij te staan. Kan dit ook niet bij de automatische sortering? maakt een hoop duidelijk en een aantal collega’s minder chagrijnig :wink:

Of zit hier een duidelijke keuze achter. Want dan kan ik dat natuurlijk ook verdedigen:smirk:

Wat goed dat je aan de gemoedstoestand van je collega’s denkt!

Je kunt inderdaad handmatig op een titel van een kolom klikken om op dat moment de sortering op die kolom te zetten en dan zie je dat duidelijk erbij staan. Ik vind het een hele goed vraag en heb eerlijk gezegd geen idee waarom dit niet zichtbaar is bij de standaard automatische sortering. Ik ga er achteraan voor je en kom hierop terug.

Heb je toevallig een concreet voorbeeld waarin het bij jullie handig is dat de standaard sortering afwijkt en dit voor de collega’s onduidelijkheden geeft?

Top. Ik hoor het graag.

voor de sortering. Wij werk in princiepen met de sortering wie het eerst komt wie het eerst maalt. De standaard dus. Maar in sommige gevallen verschillen de opleverdatum. Deze moeten eerder. Dus dan word er een handmatige sortering gedaan op opleverdatum. Dit i dan heel duidelijk te zien. Echter als een andere collega snel mee kijkt ziet hij niet snel in 1 opslag of nou de handmatige sortering gedaan is of toch de automatische en dan met welke kolom.