Blog: Voice in 2020: een onmisbare assistent

image
Klik hier voor het artikel van Frankwatching over de trend van 2020: Het gebruik van spraakbesturing

Ik kwam dit interessante artikel tegen.
Wist je dat als je de app van PerfectView gebruikt je ook je gespreksverslagen kan inspreken en deze dan als geschreven notitie in PerfectView komen? Zelf maak ik hier dagelijks gebruik van. Ik ben veel onderweg en vind het ontzettend fijn dat ik even snel iets kan inspreken zodat ik het niet vergeet en weer door kan gaan. Hebben jullie nog andere aanraders die tijd besparen en goed werken?

5 likes

@Daniek, hoe doe je dat dan die gespreksverslagen inspreken?

Hoi Herbert, goede vraag!

Als je de app van PerfectView hebt dan kun je dit heel makkelijk doen door een activiteit te openen en op de notities te klikken. Het toetsenbord van je telefoon wordt dan geopend zodat je kan typen maar je kan ook op het icoontje met de microfoon klikken en dan kun je je notitie inspreken. Er wordt nu tekst in de notitie van je activiteit van gemaakt.

Op die manier heb je je gespreksverslag er dus al in zitten voordat je thuis bent en mocht de klant nog naar kantoor bellen dan zien de collega’s dit ook direct terug.

2 likes