Urenregistratie in PerfectView

Hallo allemaal,
Ik wil mijn indirecte en directe uren op een handige manier bijhouden (voor de belasting). Dit doe ik nu in Excel, maar of dat nou zo handig is. Zijn mijn uren in PerfectView te registeren of in een handig programma waar het mee te koppelen is? (Snelstart, Moneybird). Heeft iemand hier ervaring mee?

Goeie vraag. Ik kan me voorstellen dat het bijhouden in Excel niet het meest handige is. PerfectView heeft (nog) geen urenregistratie. Ik weet dat deze vraag vaker wordt gesteld, ik zal eens navragen wat op dit moment de beste manier van registratie is binnen de huidige mogelijkheden. Ik kom er bij je op terug!

Ik heb je vraag een voorgelegd bij collega’s. Zij geven vaker het advies om de verkoopfactuur activiteit te gebruiken om de uren die je voor een klant maakt te registreren en later te factureren. Je kan jezelf als ‘product’ registreren en de verkoopfactuur op concept laten staan totdat je alle uren het verwerkt en je de factuur verstuurd. Eventueel kan je gebruik maken van wachtrijen om de openstaande urenverantwoording overzichtelijk bij elkaar te hebben.

Kom je hier verder mee, denk je?