Tijdens bewerking is het systeem traag

Wij gebruiken voor de buurtvereniging CRM. Wij sparen vaak de bewerkingen op en wijzigen dit in 1 keer. Maar ik ervaar soms dat het systeem best traag is. Ondanks dat dit in de cloud is. Als ik inlog in Office365 gaat alles gewoon vlot.

Kan ik hier iets aan doen of ligt dit bij PV?

Met vriendelijke groet,
Danny Damen

Beste Danny,

Wat leuk om te lezen dat jullie PerfectView gebruiken voor de buurtvereniging!
PerfectView zou het niet traag moeten doen.

Ik ga vragen of een collega van support even contact kan opnemen om mee te kijken.

Groetjes,

Marie-Charlotte

Ik heb deze ervaring ook (nog). Alle applicaties draaien vlot, PV gaat vaak traag. Ik werk met verschillende laptops (windows en chromebook) en op verschillende locaties. Desondanks werkt het zeker niet altijd vlot (genoeg)

Ik denk dat iedereen die met PV werkt merkt dat het systeem regelmatig hartstikke traag is.

Wij werken inmiddels ruim twee jaar met Perfectview en eigenlijk hoor ik dit terug van alle gebruikers (ruim 90). Zoeken en verwerken is traag. Als je veel met zoeken vanuit een weergave werkt kun je dat een beetje omzeilen door niet teveel velden in de weergave te selecteren maar het blijft behelpen. Uit diverse tests blijkt dat de snelheid van de internet verbinding niet (veel) uitmaakt.

Een snellere werking voor de gebruikers zou de gebruikerservaring positief beĂŻnvloeden!

Ik hoor dit ook zeker veel binnen ons bedrijf. En dat is ook iets waarom collega’s er liever niet mee willen werken.

Dank voor jullie reactie. Dit helpt ons in het stellen van onze prioriteiten. We zijn achter de schermen volop bezig om de gebruikersbeleving te optimaliseren. Performance is daarbij een belangrijk aandachtspunt.

We verwachten medio dit jaar een grote update uit te rollen. Lees meer hierover in dit topic

1 like