Nieuw hier? Welkom bij de CRM Community!

Hoi Martin,

Wat leuk dat je lid bent geworden van de community.

Fijn dat je andere leden wil helpen bij hun CRM vraagstukken :star_struck:
Daarnaast ben je uiteraard vrij om zelf een topic te starten of te reageren op bestaande topics :smiley:

Ik denk dat de volgende topics wel iets voor jou zijn:
Hoe combineer jij CRM met e-mailmarketing?
Waar kan CRM bij helpen?
Wat is CRM? Strategie of systeem...?

Mocht je vragen hebben, we horen het graag.

Groetjes Marie-Charlotte

Hallo @martinvanalem welkom.
We delen dezelfde interesse, CRM & Marketing Automation, samen met @Bob. Hij is de expert op het gebied van Marketing Automation.

2 likes

Beste Herbert,
Dank je voor reactie op mijn aanmelding bij deze community.
Ja, ik zie dat onze interesse samenvallen en ik hoop de komende tijd wat toe te kunnen voegen aan deze groep.

1 like

Hallo allen,
Ik ben deze week lid geworden van de CRM Community. Fijn, zo’n plek waar we elkaar kunnen helpen met onze kennis en ervaring. Ik woon in Zuid-Limburg vlakbij Maastricht. Ver van de Randstad, maar hier online in de Community altijd dichtbij. Ik ben erg enthousiast over PerfectView CRM. Ik hoop in de community vooral wat advies te vinden over implementatie en voor specifieke use case vraagstukken. Mijn vakgebied is projectmanagement, software ontwikkeling en online marketing.

Hartelijke groet,
Jorg

3 likes

Goedemiddag Jorg,

Hartelijk welkom bij de CRM Community!

Leuk dat je lid bent geworden!

2 likes

Hoi Jorg,

Welkom bij de club!
We hebben allemaal hele verschillende achtergronden op het gebied van CRM, en leren daardoor veel van elkaar.
Of we nu voor of bij een commercieel bedrijf of een overheidsinstantie werken, relatiebeheer is een noodzakelijk onderdeel van de business. En inderdaad ben ik ook erg enthousiast over PerfectView CRM! Zeker na laatst weer met een ander pakket te hebben gewerkt …
Succes en tot later.
Katja

2 likes

Hoi Jorg,

Welkom bij de community! Wat leuk te zien dat het met onze landelijke dekking goed zit :slight_smile:. Volgens mij zijn er genoeg experts die jou aan advies kunnen helpen, dus schroom niet om een topic te starten en in gesprek te gaan of je vraag te stellen.

Er zullen ook regelmatig vragen / gesprekken voorbij komen binnen jouw vakgebied, waardoor je zelf waarschijnlijk ook een waardevolle bijdrage kan leveren voor anderen.

Fijn dat je erbij bent!

Groeten,
Kerstin

1 like

Hallo,

Even voorstellen… Ik ben Robert den Hollander, calculator bij Piguillet en Zonen te Bergschenhoek. Het bedrijf telt circa 11 man binnen en 15 vaste monteurs. Als calculator ben ik regelmatig op pad en maak ik dagelijks meerdere offertes en allerlei aanverwante documenten. Daar ik ook interesse heb in ICT-zaken, ben ik hier ook voor de eerste bereddering bij “probleemgevallen”.

Ik ben via de altijd behulpzame contactpersonen van Perfectview hier terecht gekomen om het systeem verder in mij op te nemen. Sinds 2015 maakt ons bedrijf gebruik van Perfectview en ik ben van dag 1 betrokken bij de opbouw van documentenstromen, sjablonen etc. Sinds dit jaar factureren wij ook via PV, wat (nu) overigens goed werkt. Het, via PV, versturen van offertes is eindelijk naar mijn wens ingericht en zal vanaf nu steeds verder worden uitgerold.

Ik zal komende periode gebruiken om het forum door te zoeken naar bruikbare tips en ervaringen. Daar waar mogelijk zal ik mijn ervaringen en mogelijk mijn tips zeker delen.

Robert

5 likes

Hallo Robert,

Welkom bij de CRM Community.

We horen het graag als je vragen hebt en zijn ook benieuwd naar je ervaringen en tips.

Vriendelijke groet,

Herbert

2 likes

Hoi Robert,

Leuk om je hier ook tegen te komen, welkom!

Sabrina

@Robert Leuk om te lezen dat je de CRM Community aan het door nemen bent. Heb je al hulpzame tips gevonden? Zijn er nog zaken waar je antwoorden op zoekt?

1 like

Wie en waarom:
Hoi, ik ben Ingrid Peters en ben lid geworden van deze community omdat ik de community manager ben. Ik ben vooral geïnteresseerd in het opdoen en delen van kennis rondom CRM en het ontmoeten van andere gebruikers en experts.

Zakelijk:
Ik werk al een behoorlijk aantal jaar bij PerfectView en heb een achtergrond consultancy en het geven van trainingen. Naast mijn werkzaamheden als community manager ben ik betrokken bij het testen van nieuwe releases van onze software.

Persoonlijk:
Ik woon samen met mijn vriend in Nuenen (in de buurt van Eindhoven). Ik hou enorm van reizen en ga graag op actieve vakanties. Zoals binnenkort een wandelvakantie in Nieuw Zeeland. Verder lees ik graag een spannend boek. Mocht je nog een tip voor een goed boek hebben, laat het dan weten!

4 likes

:raising_hand_woman:

Wie en waarom:
Ik ben Marie-Charlotte Vesters en ben lid geworden omdat ik community moderator ben. Ik vind het interessant om tips van anderen te lezen en anderen te kunnen helpen. Daarnaast vind ik het ook leuk om leden met elkaar in contact te brengen.

Zakelijk:
Ik werk 5 jaar bij PerfectView. Naast mijn rol als community moderator besteed ik de meeste uren bij sales. Ik bel leads na, plan afspraken in en verzorg vrijblijvende demonstraties van PerfectView. Daarnaast heb ik een coördinerende rol op de eerste lijn.

Persoonlijk:
Ik ben opgegroeid in Den Bosch en ik woon nu ruim 2 jaar hartje Breda met mijn vriend. In mijn vrije tijd sport ik graag (fitness en zwemmen) en doe ik graag een hapje en drankje met vrienden. Mijn vakantiedagen besteed ik het liefste door lekker het vliegtuig te pakken om te ontspannen in een andere omgeving.

4 likes

Wie en waarom:

Hallo, ik ben Sabrina en ik ben lid van de community omdat ik moderator ben maar ook omdat ik erg nieuwsgierig was naar de community . Ik vind het leuk om kennis op te doen over het werken met CRM systemen, niet alleen voor mezelf maar ook om onze klanten beter te kunnen helpen.

Zakelijk:

Ik werk inmiddels alweer 4,5 jaar bij PerfectView. Ik ben begonnen bij de servicedesk en van daaruit doorgegroeid naar trainer/coach. En nu zit ik weer wat vaker bij de servicedesk en help ik met de community J

Persoonlijk:

Ik ben een geboren en getogen Rotterdammert en daar woon ik nu nog steeds. Ik heb recentelijk een huis gekocht met mijn vriend en daar woon ik nu samen met hem en ons konijn. Ik houd erg van lekker eten (wie niet?) en als ik dat eraf ga sporten doe ik dat het liefst met hardlopen of wandelen. Reizen is altijd goed, mijn favoriet is Japan maar er staan ook nog zat andere plekken op mijn lijstje.

3 likes

Goedemiddag mede-lezers,

Mijn naam is Wesley M. Dekker en ik ben eigenaar van Het Reputatiebureau, een groeiend PR- en Organisatieadviesbureau. Als bedrijf of professional kun je ontzettend veel waarde uit je reputatie halen. Feitelijk is een goede reputatie, zeker tegenwoordig, bijna onmisbaar om de juiste personen aan je bedrijf te verbinden. Hoe beter je reputatie, hoe beter dan lukt.
Het Reputatiebureau helpt bedrijven om zo’n ijzersterke reputatie op te bouwen en te onderhouden. En heeft je reputatie toch een deuk opgelopen? Dan helpen we graag om deze weer te herstellen.

Ik ben pas sinds kort gebruiker van Perfectview, maar in die korte tijd wel fan geworden. Het is heerlijk om al die informatie overzichtelijk bij elkaar te hebben.
Ik hoop in deze community tips en trucs uit te wisselen en zo steeds beter van het systeem gebruik te gaan maken. En daarnaast zie ik het als een mooie manier om contacten te leggen.

Over mij persoonlijk: ik ben geboren in Rotterdam en woon al mijn hele leven in Nieuwerkerk aan den IJssel, wat er vlak naast ligt. In mijn vrije tijd ben ik actief als vrijwilliger bij het Rode Kruis en als ik niet op de EHBO-post ben ga ik graag met vrienden op stap.

4 likes

Welkom @w.m.dekker, leuk je hier te ontmoeten.

We horen het graag als je tips of trucs nodig hebt.

1 like

Hoewel niet helemaal nieuw op deze community, toch even voorstellen. Mijn naam is Marc Lambriks en ik ons bedrijf (AutoForm Engineering) is sinds twee jaar gebruiker van PerfectView na een lange zoektocht naar het best passende CRM systeem. Hoewel we een basic gebruiker zijn (met name database klanten) zijn we toch redelijk complex qua organisatie omdat we medewerkers (en klanten) hebben in diverse landen die allen hun eigen specifieke eisen hebben. Ik hoop dat ik via de community een beetje kan leren van andere organisaties die een dergelijke setting hebben.

3 likes

Hoi Marc bedankt voor het voorstellen :slight_smile:

Dat hopen wij ook!

Hallo mede CRM’ers,

Ik ben Peter Bader en ben al mijn hele (lange) werkzame leven werkzaam in de verkoop van pompen voor industriële toepassingen.
Pompen …denk je misschien, maar ga maar eens na hoe je leven zou verlopen zonder; geen drinkwater, benzine, melk, yogurt, tandpasta, etc. Bijna alles wat enige mate vloeibaar is wordt wel op enig moment verpompt. Onze klantenkring gaat van landbouw, naar waterzuiveringen, chemie, petrochemie, machinebouw… waar niet.

Bij een van mijn vorige werkgevers heb ik kennis gemaakt met CRM en dit op een afdeling van ca. 50 personen geïmplementeerd. Zoals altijd eerst wat weerstand, foutief gebruik, maar binnen een paar maanden wilde niemand meer zonder.
Momenteel werk ik bij een kleiner bedrijf en heb ik hier ook de kar getrokken om CRM in de vorm van PerfectView te implementeren.
We worstelen hier en daar nog wat met het systeem omdat wij bijna altijd maatwerk voorstellen uitwerken die slecht tot niet in sjablonen passen…
Dit zal echter wel zijn plek vinden.

Ik wens iedereen succes met de business, want dat is tenslotte het doel en PV een middel.

Groet,

Peter

4 likes