Koppeling PerfectView met e-Boekhouden

Wij zijn op zoek naar ervaringen van andere gebruikers. We overwegen om per 1-1 over te stappen op e-Boekhouden en maken al gebruik van PerfectView.

1 like

Hallo @DannyH, we hebben geen ervaring met e-boekhouden maar wel met koppelingen met andere boekhoudsystemen zoals iMuis en Exact online.

Heb het voor je nagekeken en e-boekhouden heeft uitstekende API documentatie.

Je facturatie in je CRM ( Perfectview bijvoorbeeld) en vervolgens automatisch boeken in je boekhoud software is altijd een goed idee, scheelt een hoop werk.:smile:
Laat maar weten als je hulp nodig hebt.

2 likes

Dank voor het delen @DannyH ! :slight_smile:

En @Herbert.Denk: dank voor de reactie!

Ik denk dat @odiederich en @duurzaambuiten misschien wel gebruikerservaringen kunnen delen over deze koppeling? Ik kan mij herinneren dat ik jullie hierover gesproken heb :wink:

En @Lindsy.Bruin: dit topic is misschien voor jou ook interessant om bij mee te lezen?

Hallo Danny, ik ben sinds een paar maanden een zeer blije gebruiker van PerfectView i.c.m. eBoekhouden. Ik ben daar zeer tevreden over. De koppeling is op meerdere manieren te gebruiken. Ik gebruik PerfectView als Master. eBoekhouden neemt dan die gegevens automatisch over. eBoekhouden gebruik ik dus puur voor het boeken van bonnetjes, betalingen e.d. Als bijv. een factuur voldaan is door de klant, dan wordt dat vanuit eBoekhouden aut. verwerkt in PerfectView.
Hier heb je werkelijk geen omkijken naar. Top dus!
Helpt dit? Ik hoor wel als je nog specifieke vragen hebt.
Groetjes,
Oscar

2 likes

Hallo Herbert, ik ben bang dat dit voor ons niet gaat werken.

Wij boeken veel producten en diensten op aparte grootboekrekeningen. Mijn collega heeft gesproken met PerfectView en e-Boekhouden. Zij geven aan dat grootboekrekeningen niet worden meegenomen in e-Boekhouden en PV kent geen onderverdeling in de verschillende grootboekrekeningen. Ze hebben wel verschillende grootboekrekeningen maar die gebruiken ze alleen maar om te bepalen in welke BTW categorie het valt.

Jammer!

Hallo @DannyH

Er zijn zeker wel andere opties, bijvoorbeeld werken met een tussen tabel.

Maandag even 1op1 contacten?

1 like

En? is het nog gelukt heren? :smiley:

Hi,

Als administratiekantoor dat E-boekhouden ondersteund, gebruiken wij zelf als kantoor uiteraard ook Perfectview in combinatie met E-boekhouden. Daaraan is weer TimeChimp gekoppeld (voor onze urenregistratie). Het werkt fijn.

1 like