Koppeling met Emark

Hallo allemaal,
Ik ben even benieuwd of er al iemand bekend is met een koppeling met emark? en de ervaring daarmee.
Alvast bedankt!

Hoi Bregje,

Voor zover ik het kan zien is Emark een oplossing speciaal gemaakt op / voor Salesforce.
Of heb ik het nu helemaal mis?

Hartelijke groet,

Herbert

Graag wil ik iets meer weten over wat je bedoelt. Emark lijkt me (ik heb er inderdaad geen ervaring mee) een platform dat over Salesforce heen ligt. Je hebt dan dus het CRM Salesforce. Waarmee zou je Emark dan willen koppelen?

Dag heren,
Bedankt dat jullie zo met me mee denken. Wat ik heb begrepen van onze marketing afdeling is dat emark in het begin nog niet gekoppeld was aan sales force en dat was het moment dat wij ermee zijn gaan werken. Wij hadden toen ook al Perfect View. We zoeken nu naar een mogelijkheid om live te synchroniseren tussen emark & pv mbt de database. Als de salesafdeling iets aanpast in de profielen dat het dan ook direct in de database van emark aanpast. Nu doen wij steeds dubbel werk.

Hoi Bregje,

Het schijnt dat Emark een API heeft, zojuist even met ze gebeld.

Ze konden me niet zo heel veel verder helpen omdat ze de hele case niet kennen.

Als je kan beschrijven wat je precies wilt en dat naar hun support e-mail stuurt krijg je vanzelf een antwoord of en hoe zij je kunnen helpen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

1 like