Kopieren product gegeven naar verschillende groepen

Hallo,
Wij hebben arrangementen voor de zakelijke markt, en de particuliere markt. Die zijn bijna het zelfde. Is het mogelijk om producten (incl. alle info die er bij hoort), te kopieren naar een andere productgroep?
alvast dank voor de reactie,
Paulien

@janneke.deleeuw, weet jij of dit mogelijk is?

Hoi Paulien,

Leuk dat je hier je vraag stelt :smiley:

Ik begrijp dat het makkelijk zou zijn om de producten te kopiƫren zodat je snel en efficiƫnt te werk kunt gaan.

Op dit moment bestaat deze functionaliteit nog niet in PerfectView, ik zal een updatewens voor je aanmaken zodat mijn collegaā€™s van de afdeling Ontwikkeling weten dat deze wens bij jou speelt.

Op basis van de wensen van gebruikers kunnen wij het systeem uiteraard optimaliseren.

1 like

@janneke.deleeuw

Is hier al nieuws over? Wij zouden ook graag dingen willen omzetten naar een andere product groep.

Wij verkopen modulaire software. Alle opties staan natuurlijk in PV in 1 bepaalde productgroep. Maar wij bieden vaak ook modules optioneel aan.
Deze zouden wij dan graag naar de product groep optioneel willen omzetten in de offerte regels. echter kan dit niet met een paar klikken. Dit moet nu met een lege product regel in de productgroep optioneel en dan alles over tikken. Tevens is het niet echt duidelijk in de offerteregels in welk productgroep deze regel dan zit.

Is hier een oplossing voor?

#ideeƫnbus-pv

Hoi Remco,
Ik zit momenteel thuis in verband met mijn bevallings verlof.

@yannoe.haring zou jij eens naar deze vraag willen kijken?

1 like

Ik heb dit voor je nagevraagd, maar helaas nog geen antwoord ontvangen. Ik verwacht hier een dezer dagen wel antwoord op te krijgen. Uiteraard laat ik het je dan weten!

1 like