Klanten met afwijkende voorwaarden. Meerdere sjablonen ..of?

Beste,

Wij hebben een redelijk aantal klanten in PV staan. Echter beginnen hier en daar de betalingsvoorwaarden en overige zaken te wijzigen. En, helaas voor mij, heeft elke klant een eigen invulling hierop. Dien ik per klant een eigen sjabloon te maken of is er wellicht een mogelijkheid om dit te automatiseren binnen PV?

Klant A krijgt standaard offerte, maar mag 100% achteraf betalen.
Klant B krijg ook standaard offerte, maar moet 50% vooraf en 50% achteraf betalen.
etc etc…

Ik heb zelf zitten denken aan een product toevoegen in een offerte middels regels. En dit product dan te hernoemen naar een betalingstermijn. Dit is totaal niet de oorspronkelijke manier, maar zou kunnen werken.

Als iemand tips heeft, verneem ik deze uiteraard graag.

Groetend,

Robert

Hoi Robert,

Goeie vraag, er zijn, zoals wel vaker in een systeem, verschillende wegen naar Rome denk ik :wink: Om de juiste weg te kiezen stel ik je toch nog even een vraag ter verduidelijking: als ik het goed begrijp ben jij op zoek naar een manier om de aangepaste voorwaarden van een klant mee te nemen op de offerte die je voor hen maakt? Dus een veld wat jij gemakkelijk kan samenvoegen/overnemen in het document?

Sabrina