In welke branche/sector werk jij?

Dit is een wiki topic. Dit houdt in dat iedereen het topic kan aanpassen door op de knop ‘bewerken’ te klikken. Voeg je naam toe bij de juiste categorie of voeg een nieuwe categorie toe.

Op deze manier kan je eenvoudig met andere leden die werkzaam zijn in jouw branche of sector in contact komen.

Overheid

@y.neuschwanger-kars
@katja

Horeca

@Herbert.Denk

Bouw

@Robert

Musea

@lotte.poortman

Software

@Ingrid.Peters
@marie-charlotte.vest
@Kerstin.Alleijn
@j.vanderschaaf
@anne.hopman
@janneke.deleeuw

ICT

@katja
@andrew
@m.wierda
@j.vanderschaaf

Financiële dienstverlening

@mieke
@herman

Transport & Logistiek

@katja

Industrie

@katja
@Robert
@PeterBader

Marketing en Communicatie

@robertgouda
@andrew
@m.wierda
@Herbert.Denk
@j.vanderschaaf
@Bob
@w.m.dekker

Technische groothandel

@jvdheuvel

Training en coaching

@katja
@robertgouda
@Ingrid.Peters
@Herbert.Denk
@anne.hopman

Life Sciences

@Eddy

2 likes

Beste Ingrid, kun je me iets verder helpen? Ik snap nog niet welk doel dit heeft of wat ik moet doen ok wat ik ermee kan doen.

Hoi Robert,

Het doel van dit topic is om met elkaar te delen in welke branche je werkzaam bent. Wij krijgen vaak de vraag ‘Hoe zetten andere bedrijven in mijn branche CRM in?’ Op deze manier kunnen we een eenvoudig overzicht maken van alle community leden in verschillende branches. Als je bijvoorbeeld in de overheid werkzaam bent, kan je door middel van een @mention, Katja of Yvette aanhaken in een conversatie.

Je kan je naam toevoegen door op de ‘bewerken’ knop te klikken.

image

Ik krijg een melding dat er maximaal 10 gebruikers in de post vermeld kan worden. Blijkbaar ben ik nummer 11.
Mijn branches:
ICT
Software Ontwikkeling
Marketing en Communicatie

Hartelijke groet,
Jorg

Hi Jorg,

Thnx dat je het vermeld. Wij gaan het even uitzoeken.
Ook voor ons is het zo nu en dan nog even zoeken :grin:

Fijne avond

Raar dat je deze melding kreeg. Iedereen zou juist zijn/haar naam toe moeten kunnen voegen, of je nu nummer 11 of 12 bent :wink: . Ik heb een vraag uitgezet bij de leverancier van het community platform. Ik zal je laten weten waar het aan lag zo gauw ik een antwoord heb. Ik heb ondertussen je naam bij de juiste branches toegevoegd. Zo is het lijstje toch weer compleet.

1 like

De melding bleek te liggen aan het maximum aantal @mentions (personen) die binnen een post verstuurd mogen worden. We hebben hier een oplossing voor gevonden. @j.vanderschaaf, fijn dat je het even gemeld hebt. Dank je wel!

Dag Ingrid, het kan aan mij liggen maar ik zie nergens een knop ‘bewerken’

Er bleek een instelling niet goed te staan, fijn dat je het even laat weten! Als het goed is zou je nu de knop wel moeten hebben.

Zeer attent @Ingrid.Peters

Beste Larissa,

Ik heb me al eerder in een bericht voorgesteld, waar kan ik dit bericht van mij vinden op deze site?

Mijn branche is administratiekantoor, waaronder het verwerken van boekhoudingen, belastingaangiften en het geven van automatiserings- en belastingadvies. Mijn sterke punten zijn de automatisering en de financiële administratie.

Mijn interesses zijn: Financiële dienstverlening; ICT; Software; Marketing en Communicatie.

Ik ben zeer benieuwd hoe je via projecten of anderszins in Perfectview documenten in categorieën kunt archiveren: in mijn branche documenten voor het permanent dossier; jaar dossier; lonen; omzetbelasting; aangiften Inkomstenbelasting en/of Vennootschapsbelasting. Dit per klant/onderneming per jaar.
Daarnaast de mogelijkheden om deze documenten weer te kunnen raadplegen, bewerken en versturen per e-mail of post.