Ik wil mijn digitale handtekening in outlook overzetten naar perfectview

Beste leden,

Ik ben bezig om mijn e-mail sjabloon te maken in perfectview. Dit wil ik met dezelfde opmaak en logo zoals ik deze in outlook heb als digitale handtekening.

Om dit te verwezenlijken heb ik de tekst van mijn digitale handtekening gekopieerd naar Wordpress nieuwe berichten maken, zodat de tekst en opmaak vertaald wordt in html codes. Daarnaast heb ik geprobeerd om mijn logo en keurmerk beroepsorganisatie (NOAB in mijn geval) als afbeeldingen te downloaden en in te voegen in het perfectview e-mail sjabloon. Het keurmerk onder met vriendelijke groeten en mijn naam aan het slot van de e-mail tekst is me gelukt.
Hieronder wil ik mijn afzender tekst met mijn nawgegevens en logo naast elkaar in 3 kolommen te plaatsen. Tevens in een nieuwe alinea mijn disclaimer tekst.
Dit is me tot op heden niet gelukt. Ik wil mijn naw gegevens en logo naast elkaar in 3 kolommen direct onder de tekst met vriendelijke groeten, mijn naam en logo keurmerk plaatsen en daar weer onder in een nieuwe alinea de disclaimer tekst, strak onder elkaar.

Ik maak gebruik van het programma paint om het een en ander op te maken.

Wie weet hier een goede oplossing voor?

Alvast bedankt voor de eerste reactie(s) op mijn eerste bijdrage.

Met vriendelijke groet,

Herman Baaima

2 likes

Hallo Herman,

Leuke vraag van je.
Ik heb een paar tips voor je.

  • Je handtekening helemaal in HTML maken.
  • Je moet je afbeeldingen ergens op je website hebben staan. in het juiste formaat.
  • De opmaak niet in een style-sheet maar inline maken
  • Maak gebruik van de Perfectview velden voor naam, telefoon, e-mail e.d.
  • Maak je handtekening eerst in een HTML editor en kopieer de code tenslotte naar Perfectview
  • Kolommen maak je het makkelijkst met tabellen
  • Niet onbelangrijk zet een vinkje voor de tekst “pas geen formattering toe…”.

Hier het voorbeeld van mijn e-mail handtekening

Dat ziet er dan zo uit

Hoop dat je er zo uitkomt.

2 likes

Hoi Herman,

Goed om je zojuist even gesproken te hebben. Je gaat binnenkort weer hiermee verder en dan met een tabel van 2 kolommen begreep ik. Mocht je er niet uit komen laat je het ons dan alsjeblieft weten hier? Dan kunnen we met je meedenken en puzzelen! (Doen we graag :wink:)