Ik neem afscheid als moderator

Hoi hoi,

Vanaf de start van de community ben ik betrokken geweest bij de ontwikkeling hiervan, erg leuk en interessant! Per 1 november ga ik aan de slag bij een andere werkgever en daarmee zal ik dus ook afscheid gaan nemen van de community als moderator. Ik zal in mijn nieuwe baan ook met CRM te maken hebben dus ga ik de community zeker nog volgen en zal ik hier blijven posten.

@bart.vanhagen en @Daniek: willen jullie jezelf voorstellen als nieuwe moderators van de community?

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Anne!

Dank @riessen.van.maarten!

Hey! Wat jammer dat je weggaat
 Maar hoe dan ook, veel plezier en geluk bij je nieuwe werkgever! Waar ga je naartoe?

1 like

Ik ga je 30 oktober nog even ‘live’ gedag zeggen, maar voor na alvast vanaf hier van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!

1 like

Dank @KirstenWagenaar en @y.neuschwanger-kars! Ga naar Copaco (distributeur software) om het partnerkanaal uit te breiden.

Hoi Allemaal,

Ik ben Bart van Hagen, samen met mijn collega Daniek ga ik Anne vervangen als moderator van de community omdat zij (helaas voor ons!) een andere uitdaging heeft gevonden.

Zakelijk:
Ik werk inmiddels bijna 1 jaar bij Perfectview als Coach/Trainer. Als coach help ik onze klanten door het hele land met de inrichting van hun systeem en als trainer train ik de “eindgebruikers” van Perfectview. Ik ben dus veel onderweg!

Persoonlijk:
Ik ben opgegroeid in een klein dorpje in de buurt van Den Bosch en heb de afgelopen jaren in Den Bosch zelf gewoond. In mijn vrije tijd ben ik graag sportief bezig (zaal- en veldvoetbal, tennis en fitness), daarnaast drink ik graag een biertje met vrienden in de stad.

7 likes

Hallo @bart.vanhagen,

Leuk je virtueel te begroeten, en fijn dat je als moderator gaat meewerken aan deze community.

1 like

Even voorstellen

Hoi, Ik ben Daniek, Kersverse moderator hier op de Community. Ik ben net terug van een vakantie in Marsa Alam, Egypte. Een aanrader voor iedereen die van snorkelen en duiken houdt.

Vanuit het pittoreske Oosterhout waar ik samen met mijn vriend woon spring ik iedere dag de auto in onderweg naar klanten overal in het land. Om wakker te worden zing ik heel hard mee met foute klassiekers en daarnaast word ik er blij van boeken te luisteren in de auto. Ik verslind er gemiddeld twee per week.

Net als Bart ben ik trainer en coach bij Perfectview. Twee jaar alweer. Ik ondersteun klanten bij het in kaart brengen van de werkprocessen voor het inrichten van CRM en train gebruikers zodat zij vol enthousiasme aan de slag kunnen. Hierdoor krijg ik dagelijks een kijkje in de keuken bij veel verschillende klanten in diverse branches en kijk ik er naar uit ervaringen met jullie uit te wisselen en samen CRM naar een nieuw niveau te tillen.

Aan het einde van de dag als ik mijn hakken uitschop ontspan ik graag met een spelletje en een speciaal biertje. Er is zoveel te beleven in de wereld dat we soms vergeten hoe mooi ons eigen land is. Daarom hangen we in het weekend regelmatig de toerist uit in eigen land. Mocht je nog tips hebben van trekpleisters bij jou in de buurt die ik niet mag missen dan hoor ik het graag!

5 likes

Hoi @Daniek leuk je hier te ontmoeten.

Ik denk daar we nog een hoop van je kunnen opsteken. Heb je nog een specifieke expertise?

2 likes