Gezamenlijke agenda

Is er een mogelijkheid om al de afspraken enzovoorts vanuit PefectView te syncroniseren met een gezamelijke Outlook 2016 agenda?

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als ik het topic van @robertgouda lees (onder categorie 'Perfectview CRM online) begrijp ik dat het wel zou moeten kunnen.

Ten eerste synchroniseert PerfectView met agenda’s zoals die in Outlook. Dat betekent dat in de agenda die jij gebruikt ook de PerfectView items komen te staan. Dit gebeurt via een koppeling. Dit stel je vrij eenvoudig in.

Als meerdere mensen dezelfde PerfectView items moeten zien in hun agenda, dan kan iedereen dezelfde koppeling gebruiken. Het is een kwestie van 1 keer instellen en dan werkt het.

Hoi Robbert,

Dank voor je antwoord, maar waar en hoe kan ik die koppeling voor meerdere mensen voor elkaar krijgen.

Groet Stef.

Ik ben er achter dat er een link staat die je in Outlook moet zetten.
Ik kan alleen deze link niet kopiëren.
Ik kan hem niet blokken en zodra ik de trechtermuis knop gebruik, opend er een ander venster.

Iemand een idee??

Als je op de link klikt zou een nieuwe pagina moeten openen. Controleer even of je een pop-up blokkering aan hebt staan, dat zou een reden zijn waardoor je niets ziet gebeuren als je op de link klikt. Je kan daarna de URL kopiëren en in Outlook plakken, via ‘Agenda openen’ > ‘van Internet’.
image

Kom je er zo uit, denk je?

1 like

Top! Ik had 'm zelf ook nog niet aan mijn Outlook gekoppeld, maar nu wel :smile: