CRM in 1 day event

Goedemorgen CRMbassadors en communityleden,

Hier nog even op de valreep voor wie morgen tijd heeft. Dan vindt al weer voor de 10e keer CRM in 1 day plaats. Al heet het nu : https://www.cxin1day.nl/

Sommige mensen gaan ieder jaar. Maar af en toe eens deelnemen is ook prima.
Voor wie gaat … veel plezier!

4 likes

Oh ja daar hadden we het gister over! Bedankt voor het delen :slight_smile:

Ah wat jammer morgen zit ik in Riga :wink:

1 like

Oh das ook leuk Herbert :slight_smile:

1 like

Riga was zeker heel leuk.
Hoe is CRM in 1 day bevallen? Nog iets nieuws opgestoken?

Fijn om te horen! Ja ik ben ook benieuwd, hoe was het @katja? Het programma zag er in ieder geval erg interessant uit.

1 like

Ik ben niet geweest. @KirstenWagenaar volgens mij wel.

Ik ben even in de ochtend geweest. Goed verzorgd en wat leuke verhalen gezien. Maar valt mij toch ook wel op dat die verhalen vaak erg oppervlakkig blijven. Dus echt wat leren doe je niet snel…

Wat heb je gedaan in Riga? Business or pleasure?

1 like

Voor beiden ben ik naar Riga gegaan, ik ging er heen om een BNI meeting bij te wonen en daar te vragen naar contacten die mij kunnen helpen aan Cold Fusion developers.
Daarna veel van Riga en een stukje Letland gezien.
Het is de moeite waard daar naar toe te gaan.

Wat leuk om te lezen! Hoe lang ben je al lid van het BNI netwerk? Denk er zelf ook over om te gaan participeren.

Hallo @KirstenWagenaar, zelf ben ik lid sinds augustus 2010 dus best al een tijdje en voorlopig niet van plan om te stoppen.

Leuk dat je overweegt om te participeren in BNI. In welke plaats/regio zou je dat willen doen?

1 like

Utrecht dan. Wegen de kosten op tegen de baten?

ja, voor ons wegen de kosten zeker op tegen de baten. Hangt er een beetje vanaf hoe je de kosten berekent, ik bereken ook de tijd die ik besteed mee in de kosten.
Vooral na het tweede jaar ging het heel hard.

Waarom kom je niet een keer bij mijn BNI kijken? BNI-Morgenstond op donderdag ochtend.

Kan je daarna in Utrecht een chapter bezoeken.

1 like

Wil je kort toelichten wat het inhoudt? Ik ken het helemaal niet.

Leuk, 80% van de ondernemend Nederland weet niet wat BNI is of doet.

Op mijn blog kan je in het kort lezen wat het is.

Op de website vanBNI Nederland staat het wat uitgebreider.

Maar heel in het kort.

Elkaar aanbevelen bij de eigen relaties om zo voor de ander extra omzet te realiseren

3 likes

Zeker een goeie optie! Ik zal het eens plannen in mijn agenda!

Prima, wel even aan mij doorgeven, ik moet je van te voren aanmelden i.v.m. de reservering voor het aantal ontbijten. :wink:

1 like

Aha, misschien loop ik wel heel spontaan een bijeenkomst in Utrecht binnen :wink:

1 like