Consolidatie 2 PerfectView implementaties

Langs deze weg wil ik graag even mijn waardering uitspreken over de ontvangen support, en m.n. de uitvoerige support die ik heb gekregen van Nick de Ligt.

inSystems is een ‘jong’ bedrijf, dit jaar opgericht door de ‘ervaren’ IT-bedrijven Angarde en Quobell. Beide gebruikten PerfectView, dus het idee om beide omgevingen samen te voegen tot 1 was snel gevonden. Maar dan de uitvoering nog :slight_smile:

Via een groot aantal exports, veredeling van data, opschoning en ontdubbeling hebben we alle data uit de ene omgeving met succes weten over te zetten naar de andere omgeving, waar we nu als inSystems verder in werken. Zonder de uitgebreide ondersteuning van Nick was ons dit niet gelukt!

2 likes

Dank je wel voor de complimenten Charles, zowel namens Nick als de rest van mijn collega’s. Ik ben blij te horen dat jullie de data met succes hebben kunnen over zetten.

Succes met het vervolg van de werkzaamheden. Laat het vooral weten als wij (de community) jullie nog ergens bij kunnen helpen.

@cbetman. Wat goed om te horen dat je 2 omgevingen hebt geconsolideerd. Zien nu beide bedrijven beide dezelfde relatie en de activiteiten van elke relatie? Zien de gebruikers dan in eerste instantie de eigen relaties of alle relaties?

Hi Andrew,
1 omgeving is geëxporteerd en vervolgens geïmporteerd in de andere omgeving. We maken geen gebruik van autorisaties, dus alle gebruikers zien nu ook alle relaties, alle contactpersonen, alle activiteiten etc.