Bestaat er al een soort werkbon app in PV

Ik vraag me af of er PV gebruikers zijn die een projectadministratie hebben opgezet waarbij je ook planningen en werkbonnen kunt aanmaken en door klanten op een iPad laten ondertekenen bij oplevering van een project. Ook het maken van foto’s ter plaatse met de iPad en die foto’s dan meteen toevoegen aan dat project zou interessant zijn. Is er iemand die hier binnen PV al mee werkt?

1 like

Beste Jack,

Bedankt voor je topic op dit forum!

Wij (van ICTzaak) hebben een koppeling gebouwd tussen PerfectView en WerkbonApp (https://www.werkbonapp.nl/).
Als je in WerkbonApp naar ‘instellingen’, ‘Externe koppelingen’ klikt, zie je in de lijst ‘PVConnect’ staan. Dat is onze koppeling.

Korte omschrijving:
De koppeling maakt vanuit een project de werkbon aan.
Als aan het project een gewonnen Verkoopkans is gekoppeld, worden de producten toegevoegd aan de werkbon.
De status van de werkbon is te zien in PerfectView.
Foto’s worden vanuit de werkbon in het project als ‘Bijlagen’ gekoppeld.
Nadat de werkbon is voltooid, maakt de koppeling een verkoopfactuur aan, inclusief de producten en bestede tijd.

Als je interesse hebt in de koppeling, nodig ik je uit om een PM-bericht te sturen!

2 likes

Beste,
Is het dan zo dat er vanuit de verkoopkans automatisch een project wordt aangemaakt of moet dit handmatig gebeuren?

Ik ben benieuwd.

Met vriendelijke groet,
Danny Damen

1 like

Beste Danny,

Vanuit de gewonnen verkoopkans kan met één klik een project worden aangemaakt.
Dat is standaard in PerfectView.

Knipsel2

Daarna pakt de koppeling het verder op.

De eerste keer als de koppeling wordt geactiveerd, maakt deze de fase aan zoals die in Werkbon-App zijn gedefinieerd.

Knipsel

Naar mate het project vordert in WerkbonApp, wordt de fase mee aangepast.

2 likes