Via de knop “offerte versturen” zorg ik dat de klant netjes wordt geïnformeerd. Zodra de mail is aangekomen, gelezen, bijlage geopend, bijlage gelezen etc etc., krijg ik hiervan netjes een terugkoppeling. Maar met gemiddeld 5 offertes per dag een x aantal attenderingen, loopt de mailbox aardig vol.
Is er een methode om de attenderingen, enkel na het versturen van offertes, uit te schakelen? De bijzonderheden worden immers door accountmanagers bijgehouden. Op dit moment heb ik in Outlook een regel ingesteld waardoor de attenderingen naar een aparte archiefmap worden doorgezet. Maar dit lijkt mij niet de bedoeling.
Ben er ook even ingedoken via de optie Instellingen >> persoonlijke instellingen >> notificaties.
Daar kan ik het niet vinden wellicht dat @marie-charlotte.vest je verder kan helpen.
Voor de zekerheid heb ik het net ook nog even nagevraagd maar dit kun je helaas niet uitzetten. Er staat wel een PI (product issue) voor open bij ontwikkeling. @Robert, voor nu heb je een goede oplossing maar is inderdaad niet de ideale oplossing.
Mochten jullie nog vragen hebben, ik hoor het graag.
Beide dank voor de reacties. Ik ga de “oplossing” met regels nog iets verder optimaliseren en hoop van harte dat bij een latere update dit wordt herzien.
@marie-charlotte.vest heb je al een update over deze PI? Mijn collega’s hebben nu alle notificaties in hun mail uitgezet. Persoonlijke attenderingen ontvangen zijn nu ook niet meer. Niet heel handig…
Hoi Silke, zie ook de reactie van Marie. We zullen jouw naam ook gaan koppelen aan deze pi als dat nog niet gebeurd is.
Wat ik me wel nog afvraag over jouw opmerking:
Waarom hebben ze dat zo ingesteld? Het is namelijk ook mogelijk om via regels in outlook specifieker dit soort mailtjes naar een map te zetten. Zie ook de reactie van @Robert!
Komende nacht wordt er een update uitgevoerd. Deze vraag is één van de punten die in de update zijn verwerkt. De instelling vind je vanaf morgen onder de verkoopinstellingen.